15.10.10

JOID'ART & FERO

esp_ Como marca de joyería femenina y sensible a todo aquello que afecta a las mujeres, Joid'art se suma activamente a la lucha contra el cáncer de mama. Por eso, durante la próxima Semana Internacional de la Lucha contra el Cáncer de Mama (18-24 de Octubre) donaremos un 5% de las ventas de nuestros principales establecimientos a la Fundación de Investigación Oncológica FERO. También obsequiaremos a nuestras clientas con un detalle muy especial.
FERO es una fundación privada impulsada por el Dr. José Baselga que contribuye al desarrollo de la investigación oncológica traslacional. Estamos encantados de apoyar su labor.

cat_ Com a marca de joieria femenina i sensible a tot allò que afecta a les dones, Joid'art es suma activament a la lluita contra el càncer de mama. Per això, durant la propera Setmana Internacional de la Lluita contra el Càncer de Mama (18-24 d'octubre) donarem un 5% de les vendes dels nostres principals establiments a la Fundació d'Investigació Oncològica FERO. També obsequiarem a les nostres clientes amb un detall molt especial.
FERO és una fundació privada impulsada pel Dr. Josep Baselga que contribueix al desenvolupament de la investigació oncològica traslacional. Estem encantats de recolzar la seva tasca.

Tiendas Joid'art que colaboran: / Botigues Joid'art que hi col·laboren:

BARCELONA: Call, 18 · Hospital, 37 · Montcada, 11 · Passeig del Born, 2 · Diagonal Mar, K-240 · L'illa Diagonal, 1.16b · Santa Maria, 7
SANT CUGAT: Centre Comercial Sant Cugat, L36

1 comentari: